dilluns, 27 de febrer del 2012

El vent!!!



Està fent us dies esplèndids, a Monza! Semblen dies de primavera. Ni un núvol al cel, entre 16 i 18 graus... Una meravella!!! Però diumenge va fer molt de vent (sort que va començar després de fer el primer aperitiu al jardí!!) i va tombar la pèrgola que ens fa de porxo. Tombada del tot, eh!!


La Lluna amb tant de vent era a dins de casa perquè té por, però el Bruc era a fora, dormint a la seva tumboneta, i no va fer gens de cas al vent. Fins al punt que quan la pèrgola es va tombar no es va ni moure del llitet! Mareta meva! Jo vaig sortir espantada pensant que el trobaria mi mort i soterrat sota ferros i teles i res, tu! El tio estava la mar de bé!

Mireu-lo, mireu-lo! Mareta meva...













Total, que l'he desmuntada tota. És la segona pèrgola que instal·lem i cap de les dues ha funcionat. El problema és que jo volua un porxo per a aixoplugar els gossos quan plou, però els toldos que van clavats a la paret costen moooolts dierns (vaig demanar uns quants pressupostos) i pel poc temps que hem de ser a la casa no valia la pena fer la inversió. Total, que ens quedarem sense pèrgola fins el final de la nostra estada.

De totes maneres com a aixopluc tenen la caseta de fusta, que és perfecte i ells s'hi estan molt a gust.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada