dilluns, 9 de juliol del 2012

El Rodri!!!




Fa un temps ja vaig comentar que hi havia la possibilitat que en tornar de vacances... doncs passés alguna cosa...

I efectivament! Ha passat fins i tot una mica abans!

Us presento... el Rodri!!




És el gos del nostre amic, ensinistrador i criador de Labradors Francesc Isern, i ens l'ha cedit per a tenir-lo un temps. Que bé, no? Ja us havia explicat la nostra preocupació per la tristesa de la Lluna quan marxàvem de Monza cada quinze dies, i el Francesc quan li vaig comentar em va proposar de tenir el Rodri durant un temps. Té uns deu mesos, cosa que és fantastica perquè així nosaltres podrem estar tranquils sabent que estarà bé amb la Lluna. Podran jugar i fer-se companyia sense por que la Lluna li faci mal. És que jo deixar un cadellet de dos mesos sol amb la Lluna tants dies... uf, patiria un munt.

La setmana passada el varem anar a conèixer i amb l’Arnau va sorgir una connexió fantàstica, tant que el primer dia l'Arnau ja em va dir: “El Rodri és la bomba!". Aquest és un vídeo que vaig filmar el dia que l’Arnau el va conèixer.





A l'Arnau l‘entristia pensar que si ens l’emportàvem a Monza no el veuria, i va demanar si el podíem tenir aquest estiu. I com que jo estic més que encantada i el Francesc hi va estar d’acord... Dons ja el tenim aquí!

Aquesta ha sigut la segona nit que ha passat amb nosaltres. I sort del transportin, perquè el tio té una energia inesgotable i és un lladre fantàstic!! Fa molt de riure. Estem tranquil·lament asseguts i el veiem passar amb un drap de cuina a la boca tant feliç... o amb una sabata... o un coixí... Fins i tot amb el comandament de la tele!!! Jo no puc evitar que se m'escapi un somriure... Però ell és tant bo que quan li dius "No” deixa de seguida el que té a la boca.

Amb la Lluna també s’entén molt bé. L’accepta i fins i tot hi juga molt! No té cap problema de possessió amb les joguines ni amb el menjar... No estira gens de la corretja... En fi! Un gosset fantàstic!! Segur que el disfrutarem moltíssim!!

Abans d'ahir per la tarda varem anar a visitar el Fermín y la Lupe i també allà van jugar molt. La Neus va fer aquest vídeo.




Doncs res! Ja aniré explicant cosetes i anècdotes del Rodri i la Lluna. És molt divertit observar-los, o sigui que tindré material per al blog per a donar i vendre. Armeu-vos de paciència!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada