dilluns, 16 de juliol del 2012

El Rodri fashion-victim



El Rodri, com a bon seguidor de les noves tendències, apart de fer-se banys de fang que van la mar de bé per la pell, fa una mica més d’una setmana es va retocar les potes de gall per estar encara més guapo... i veure-ho tot més clar.

Ara ens toca revisar com va el post-operatori.

Jo li vaig posant una cremeta i donant-li antibiòtic. És un pacient fantàstic. Es deixa posar la crema al voltant dels ulls amb molta paciència (i fent uns sorollets com de resignació) i per l’antibiòtic.... què us he de dir! Ha descobert el gust inigualable dels formatgets, i quan dic la paraula “medicament” ja ve corrents, corrents, a seure davant meu com si fos un bon gosset (que ho és!) i esperar que reparteixi trossets de formatget amb pastilla amagada.

És un sol.

Avui penjo un vídeo d’una estona de joc del duet meravella. Em costa molt gravar-los mentre juguen, perquè quan veuen que agafo la càmera paren de sobte. Brrr... Per sort, ahir per la tarda es van deixar.



Fa gràcia com la Lluna el xinxa i llavors, si el Rodri juga massa fort, el frena fent-li quatre crits. Haureu observat també que de tant en tant també intenta.. ehem... bé, ja es veu, no? Això també ho fdeia amb el Bruc. Que consti ben clar a aquests masclets que la que mana és ella!!!


Ai, aquesta Lluna Pruna...! 

Però estic molt contenta, perquè s’entenen molt i no tenen cap conflicte ni pel menjar, ni per les joguines ni per les xuxes... Aquí els teniu menjant cadascú el seu os. Moníssims!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada