divendres, 13 de juliol del 2012

Banys de fang

Ahir vaig descobrir què significa anar a passejar amb un Labrador i trobar unes basses enfangades. Que bé s'ho va passar el tio!!!

Es va fer uns banys de fang fantàstics! I encara bo que no s’hi va estirar del tot, dins el fang! Només hi caminava, enfonsant-se fins tocar l'aigua amb la panxa.





Quan varem arribar a casa estava tot mullat i brut de fang. Això si, amb una cara de felicitat tremenda!!

Sort que tenim jardí i una manguera molt a mà i el vaig poder esbandir abans que entrés a casa, que si no...!

Mireu quin goig feien els dos gossets després de la seva fantàstica passejada!



Ai, quin personatge, el Rodri!

Cada dia al matí sortim a passejar ben bé una hora. Fem passejades on els gossos van una estona lligats i una estona lliures. Van tots dos la mar de bé. La Lluna no cal ni dir-ho. És una meravella, i va força tranquil·la, potser per l'edat i també segurament la calor. L'únic problema que tinc és quan la Lluna s’allunya massa i el Rodri la segueix. És un mal exemple per ell, que no voldria que se m'allunyés gaire. Potser el que hauré de fer de tant en tant és lligar-ne un. Sol, el Rodri no s’allunya. I quan el crido ve de seguida tot remenant la cueta. És un encant! Jo el felicito molt per a tenir-lo molt motivat a tornar. Encara és molt jovenet i està aprenent.

El duet meravella!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada