dimecres, 13 de juny del 2012

El meu peu...




Ja sabia jo que tard o d’hora havia de passar...

Vaig tant al parc i el parc està tant ple de mosquits... Que un dia o altre m’havia d'oblidar de posar-me l'antimosquits i per tant m’havien de massacrar tota mena de bitxets...

I h avia de passar que un dia un d'aquests bitxets em piqués i la seva picada em provoqués una reacció alèrgica que m’ha deixat un peu... així com el veieu...





Més que un peu sembla un botifarró. Gairebé no hi ha cap sabata que m'hi càpiga!

No és res que no es pugui solucionar amb un bon antihistamínic (que ja m'he pres) i una pomada (que ja m'he posat), però és una bona tocada de nassos.

Total, que avui toca fer bondat. Res de parc! Portaré la Lluna a l’area cani i prou. Així no he de forçar massa el peu.

Apa, doncs! La Lluna i jo resposarem una mica més abans de fer la passejadeta! De fet, al amtí hem fet una bona passejada (no tenia el peu tant inflat) i aquesta tarda ja hem anat juntes a la farmàcia! Però no és el mateix que el parc, és clar.








Paciència amb la mestressa, Lluneta!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada