dijous, 15 de novembre del 2012

El super Rodri!!!



Avui al matí han operat el Rodri. Per fi! Quines ganes d’acabar amb aquesta molèstia als ulls, el pobre!

L'operació ha anat genial. Quan m'han trucat, sobre les 11,45, ja s'estava despertant.

Tal com vam quedar, li han tret l'entropion de l'ull esquerra i li han arreglat (a nivell estètic, de fet) el dret.
L'oftalmòloga que l'ha operat m’ha dit que ha tret ben bé 1/2 centímetre de parpella de cada ull, que les tenia llarguíssimes. El dret, que tenia súper obert, ha quedat com si no hagués tingut mai cap problema. L'altra està més inflat i vermell, però també ha quedat molt bé i l'entropion tot sol·lucionat, que és el més important.

Us passo una foto que li he fet quan l'he anat a recollir. Tot i la inflor normal després del trauma de la operació, ja se li veuen els ull normals, oi??
 


Ara uns dies d'antibiòtic, col·liris, pomades, campana i poca cosa més. De fet, m'ha dit que pot fer vida normal i que no és una cosa que li doni moltes molèsties.
 
Quan hem tornat del vete l’he tret a passejar una miqueta i estava amb una energia i unes ganes de marcar territori que no semblava que l’haguessin pas operat! I la campana la tolera molt i molt bé, com si no la portés. Recordo que el Bruc es quedava garratibat sense moure’s. Pobre Bruquet...

Estic molt contenta! Darrerament l'ull esquerra li molestava molt. Un gos tant guapo (triomfem de mala manera, quan passegem!) es mereix tenir uns ulls perfectes!

I aviat a tornar a córrer i fer el boig pel parc!!! (De moment, cal anar amb compte, que el tio és tant brutote que és capaç de clavar-se alguna cosa a l'ull!)

Aquest vídeo és d'ahir. El moment que més m'agrada és quan la Lluna s'allunya (Bé, això no m'agrada) i el Rodri sembla que hi vol anar i quan el crido ve cap a mi. Que bé, però no vull que la Lluna el port "pel mal camí".








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada