dimecres, 14 de novembre del 2012

De gossos carinyosos i altres.



Darrerament quan torno de Barcelona La Lluna està súper, súper carinyosa i jo no acabava d’entendre perquè... Fins que ahir hi vaig caure. Des que es va escapar la darrera vegada quan marxo la deixo lligada a fora amb una cadena i el mateix fa la Stefania. Em sap molt de greu fer-ho, però em fa molta por que es torni a escapar i surti al carrer. Vivim en una zona molt transitada!!

Total, que com que està tant de temps lligada quan torno està súper enganxosa i demana tantes carícies.

Tot i que d’enganxosos ho estan tots dos, quan torno. Mireu si no aquesta foto! Jo asseguda al costat amb un gos a banda i banda.



Sort que tinc dues mans!!!

I dos gossos! Mireu quin goig el duet fantàstic!!



Demà operem em Rodri dels ulls. Ja us explicaré com va!

De moment, avui el porto a rentar, que aquest divendres arriben uns amics amb tres nenes petites i vull que estigui ben net i polit.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada