dilluns, 10 de setembre del 2012

Rutina!



Doncs l’Arnau ja ha marxat i ara sí que comencem la rutina 100% normal. Bé, encara no he començat les classes d’italià, però la resta ja és normal.

De fet, tant normal que d’aquí ½ horeta me’n vaig a córrer amb la Ste!! Estic tant rovellada (no he corregut en tot l¡estiu) que crec que faré el ridícul. Però tant és.

La Ste porta la Nabu i jo el Rodri. Portem els petits i deixem les sènior a casa. Jo he tret la Lluna abans una horeta (amb el Rodri) i ha tornat a casa esgotada, o sigui que li anirà la mar de bé reposar.

Ja us explicaré com va amb el Rodri! Miraré de deixar-lo lliure molta estona perquè em segueixi. El problema és que va a saludar a tots els gossos i això no agrada a tothom. I un altre petit problema que té és que estira força de la corretja, sobretot si hi ha un gos que vol anar a saludar (i encara més si és femella!!). Però ja ho estem treballant treballant, això. Amb paciència i perseverança aconseguirem que no estiri!!

Abans de posar-me en marxa us deixo algunes fotos, aquesta vegada amb els gossets “lluïnt palmito". És que no és per dir-ho jo, però de guapos ho són i molt, No trobeu???








I les darreres són un homenatge a l'Arnau, que ens ha acompanyat a totes les passejades al parc aquests dies i que no només no s’ha avorrit, sino que ha disfrutat molt!!!

Aquí el teniu, jugant amb l’Ipod recolzat a l’esquena de la Mopsy, de la que s'ha enamorat perdudament (i viceversa!). Ja ens ha demanat un Schnauzer com ella. Uf... Ja en parlarem, Arnau...




I aquí envoltat de gossos. Fantàstic!


Apa! Me'n vaig a córrer!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada