divendres, 9 de març del 2012

Tantes coses!


Ahir al matí vaig participar en una cosa molt divertida.

L’Aldo la Spina, un gran professional del món caní i autor del llibre "Emozione a 6 zampe" (Emocions a quatre potes) està preparant el seu nou llibre, que parlarà del joc dels gossos entre ells i amb el seu amo.

Per a tenir experiències  va demanar a voluntaris de participar en sessions de joc organitzat i jo vaig participar a la d'ahir. Com que calien gossos una mica juganers (i no escapistes) jo no vaig portar la Lluna (El Bruc encara menys!). La Ste em va deixar un Labrador ple a vessar d'energia, l'Athos (Ja n'he parlat aquí). És molt maco, però esgotador, el pobre!

Varen ser un parell d’hores molt interessants. Un altre ensinistrador, l’Ivano Vitalini (El mentor de la Ste i un gran professional) organitzava diferents jocs, una ajudant de l'Aldo filmava i ell anava prenent notes en una llibreta. No eren jocs d’activació mental, no! Eren jocs com el "pilla pilla" o la xerranca però per parelles de gos-amo. I es tractava que el gos et seguís sense estirar de la corretja, sino motivant-lo i involucrant-lo en el joc. L’Athos als jocs de córrer va estar fantàstic, perquè em segua la mar de bé tot i de vegades es dedicava a agafar la corretja amb la boca. En canvi, a la xerranca, estava més interessant a agafar la pedra que a seguir-me!!

Tot plegat molt interessant... i un pèl esgotador! Però varem riure molt. Quan tingui alguna foto ja la penjaré, i si tornen a organitzar-ne una altra miraré també de ser-hi. Sempre s’aprenen coses, a prop dels bons!!

La segona cosa que va passar ahir és que vaig portar el Bruc al veterinari per una ungla que té malament. L’altra dia quan anava a tallar-li li va sortir pus i em vaig espantar una mica. Tenia por que tingués una infecció (La diabetes és molt amiga de les infeccions). Però sembla que no és res de preocupant. Li van tallar força l'ungla, netejar la porqueria de dins fins arribar a la carn i ara em toca a mi anar-li desinfectant amb una pomada, netejar-li bé i evitar que li toqui al terra perquè no s'infecti. Mireu que guapo amb la bena que li van posar allà i el mitjonet que li he posat jo avui!!



(Està menjant algunes de les xuxes que tant li agraden. És que es va portar molt bé!)


Quina cara de bona persona que fa!

Finalment, penjo una foto de la Lluna guapíssima ahir.




Aquesta tarda he quedat amb la Ste per a filmar la trobada entre la Greta, la Dobermann i el Cesare, el pastor alemany que la Ste espera que sàpiga posar al seu lloc la Greta, que és hiper activa, s'excita molt , no té normes i no sap jugar amb els altres gossos. Serà molt interessant de veure!

Uf! Realment, estic aprenent un munt!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada