dilluns, 18 de febrer del 2013

Ah, el cole...!


L’altra dia de classe el marit d’una de les noies, l’Alícia, va fer algunes fotos del grup que fem classe junts. Mireu!




Fem goig, oi? I mireu aquesta del Rodri! Que guapo, no???


De totes maneres, no tot són flors i violes.

Hi ha dies que les coses van rodades i altres que costen una mica més. El Rodri és jove, té 17 mesos, i està ple d’energia i té moltes ganes de jugar. Per això de vegades li costa concentrar-se en el tema. Qualsevol cosa li interessa i el distreu, sobretot els gossos que fan classe amb nosaltres o els que volten al voltant de la pista. A mi em costa cridar la seva atenció fins i tot amb xuxes i això em frustra una mica. Però vaja, és part de l’aprenentatge (d’ell i meu). En moments així respiro fort, em relaxo i continuo la classe.

Cada vegada que acabo una classe penso en les coses que he fet, en com ha anat i en què he d’esforçar-me més la propera vegada.

I quan començo la nova classe repasso el que vull fer aquella classe. Coses com ara “avui en centraré en fer que em miri motivant-lo molt i fent que es diverteixi” o “Avui treballaré amb calma i sense posar-me nerviosa encara que es distregui molt”. I coses així...

Fa poc que fem classe i estic segura que cada dia avancem, fins i tot els dies que sembla que anem enrera.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada