divendres, 3 d’agost del 2012

Vacances!


Doncs res, tu! Demà comencen les vacances de debò, és a dir, el viatge.

I això significa que aquesta tarda hem portat el Rodri i la Lluna a les seves colònies d’estiu al Centre Caní Vallgorguina.

Ai, i significa que la mestressa es queda tota trista, trista.

Quan torno de la resi amb les corretges i veig la casa tant buida em fa una mica de peneta. Oh, ja sé que estaran la mar de bé! Ho coneixen molt, tot allò d’allà, i sé que els cuidaran de meravella. Però no deixa de fer una mica de peneta...

Però és que a nosaltres ens agrada molt viatjar!

Això si, els primers dies de vacances els hem passat junts a la caseta de l’Ametlla de Mar. I hem anat a inaugurar.... la platja per a gossos!



Va ser molt divertit, tot i que la platja és una cala petita de pedra on jo crec que massa gossos junts poden ser un problema. Però vaja, almenys es podem remullar sense problemes!

 Us poso dos vídeos perquè veieu com va anar.

Ja sabem que al Rodri no li agrada nedar, si no que prefereix tocar "de peus a terra" mentre es mou dins l'aigua, o sigui que tal com fa quan anem al riu, no es va apartar gaire de la costa. Va disfrutar molt, però amb prudència. Potser amb una mica més de temps haguéssim aconseguit posar-lo sencer, però tampoc és que ho necessitem, o sigui que el varem deixar tranquil.



A la platja hi havia una parella amb un Golden i un Terranova que sí que van posar-se a l'aigua. Era la primera vegada del Terranova, que tenia 10 mesos.  Però ni ells van convèncer al Rodri! Cap problema, tu! A mi ja m'agrada, que no se'n vaig mar endins!!





L'amo dels altres gossos animava el Rodri a seguir-lo amb xuxes, però ell no es va deixar convèncer. Estava més pendent de la cadelleta que portàven!

La Lluna va disfrutar moltíssim explorant tota la zona, allunyant-se força i, de vegades, arrossegant el Rodri una mica més lluny del que jo voldria, però vaja, no em queixo...




Tinc dos super gossets!!!!


Per cert, mireu la foto del dia. El Rodri submergit del tot al mini estany del jardí. Quin personatge!!!




Doncs res més! Tornarem a finals d'agost amb més aventures!

Bones vacances a tothooooom! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada