dimarts, 31 de gener del 2012

Seguim! I ara sota la neu!

Avui, després de dies d'anunciar-ho, està nevant i comença a quallar! Teníem previst fer classe amb els gossets, però hi aniré només amb el Bruc, perquè la Lluna se'm mor de fred, si està massa estona voltant amb aquest temps, per molt que porti abriguets i abriguets a sobre!

En canvi el Bruc no té cap problema amb el fred. Li posaré un impermeable perquè no es mulli i apa! però és que li agrada molt treballar! S'ho passa genial i el pobre té tantes poques estones de diversió... No puc ni donar-li massa ossos perquè és diabètic...!

Ja us posaré alguna foto de la classe d’avui nevant. Estem una mica boges, la Ste i jo, però el fred no ens espanta gaire. Anem ben calçades i ben abrigades!

Ahir vaig anar al vete del Bruc perquè li mirés una cosa. Té com unes bosses de líquid a sota les aixelles, com si el medicament que li injectem no li penetrés massa a dins, s'acumulés i li rellisqués fins a l'aixella. Mireu la foto.



El veterinari va dir que ho anéssim observant, però que de moment no féssim res. Segurament és suero que se li ha fet com a reacció a les punxades.  Quin rotllo, no? Li passa cada cosa més estranya, a aquest gos...! Almenys sort que no li fa mal!

També vaig aprofitar per a posar-li la injecció allà mateix i així el veterinari va poder veure com ho feia. En veure-li tot aquell líquid em vaig preocupar per si li estava fent malament. Per sort no, tot va bé.

I ja van quatrei injeccions fetes! Ens en manquen només (només...) 24!

De mica en mica...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada