dimarts, 25 d’octubre del 2011

Literatura

Ja he comentat moltes vegades com el tema caní en aquest país (o almenys en aquesta part del país, perquè el sud és diferent) està a un nivell força diferent del nostre. Un exemple interessant d’això és la quantitat de llibres sobre el tema que es poden trobar en una llibreria.

No només hi ha els típics llibres sobre diferents races o els més generals sobre com educar el teu cadell, com triar la raça més adequada, o les 100 races més populars. Aquí junt amb aquests llibre es poden trobar novel·les on els protagonistes són gossos, sobretot els típics llibres de l’estil “Marley i jo”, és a dir llibres on l'autor explica la seva experiència amb els gossos o un gos en concret. N'hi ha molts que són traduccions d'autors estrangers (anglesos i americans, sobretot) però també n'hi ha molts d'autors italians.

Quin goig de prestatge, no?



Dóna una mica la mesura de com d’importants són els gossos en aquest país.

Mireu, per exemple, l’estanteria de la Llibreria de Monza Libri e Libri. Quin goig, oi?

L’altra dia m’hi vaig comprar el llibre “Per fortuna che ci sei” (Sort que hi ets), d’un autor italià que explica històries reals de persones que han adoptat un gos a la gossera i, com diu la contraportada, “dels miracles quotidians de les persones sensibles que cada dia ajuden els nostres germans animals”. Pinta bé, oi?

També em vaig comprar, per fi, el llibre de l’Aldo la Spina “Emozione a sei zampe” (Emocions a sis potes). Ja aniré compartint idees al blog, perquè la veritat és que hi ha coses moooolt interessants. De fet, m’estic fent un fart de subratllar!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada