divendres, 28 d’octubre del 2011

Dies de pluja.

Brrr... Ha començat la tardor i amb la tardor els dies de pluja.

Tot sabem com n’és d'important la pluja pels camps, per la natura, per les reserves d’aigua als embassaments...

Però per als que tenim gossos la pluja és una petita incomoditat, tot i que no tots els gossos hi reaccionen igual. Jo tinc dos gossos i, com no podria ser d'altra manera, cadascun té una relació diferent amb la pluja que podríem sintetitzar amb la paraula “gens”: al Bruc no l’afecta gens i a la Lluna no li agrada gens.

Dimarts passat va ploure toooooot el dia (sort que després ha parat, que si no...). Com m’ho vaig fer?

Doncs al matí, jo tota feliç els vaig treure alhora. Em vaig equipar ben equipada jo amb botes i un bon impermeable (amb dos corretges t’has d'oblidar de portar paraigües, és clar) i els vaig posar a ells els seus impermeables (Al Bruc no li caldria, però amb la pell que té i les infeccions, etc, no vull arriscar-me a res...)

Així que sortim de casa la Lluna, que fins llavors tenia molts ganes de sortir, es comença a fer enrera. Evidentment ja som fora, o sigui que toca passejar. A més, encara no havia sortit a fer el seu pipi del matí. Varem fer una mini passejada, però suficient perquè fessin les seves necessitats i es deixondissin. El rotllo és que tornant cap a casa el Bruc anava lent (o no volia tornar encara o estava cansat) i la Lluna m'estirava per arribar de seguida. Quan varem ser a casa després de treure'ls els seus impermeables, mentre jo em treia el meu i em descalçava el Bruc va anar cap a l'alfombra a refregar-s’hi el morro i el cap per aixugar-se. Sort que és de l'Ikea, que si no tindria un disgust rera l'altra, jo!!

Tot el dia varen ser dins de casa amb mi, dormint i una mica avorrits. El Bruc de tant en tant em demanava per sortir, però la Lluna no en volia ni sentir a parlar.

Per la tarda els vaig treure separats. Malauradament la Lluna va voler sortir i un cop a fora no fa fer ni un sol pipi. Brrr... Jo crec que volia sortir només perquè l’altra havia sortit! És una mica geloseta. Això eren les 5 de la tarda i no havia fet cap pipi des del matí. A les 8 després de sopar la vaig agafar i la vaig treure al jardí perquè fes un pipi i res, no hi va haver manera.

Sort que a les 10 i mitja va parar de ploure, la vaig treure i llavors si que va fer un pipi llarguíssim, que si no estic segura que m'hagués trobat un pipi al mig de l’alfombra, l’endemà!!!

Ai, els gossos! Ens fan anar de bòlid!!!

Potser us pregunteu perquè els trec quan plou, si tenim un jardí enorme. Doncs és que ho demanen, sobretot el Bruc. Estan molt acostumats a passejar i ho necessiten. El jardí és genial i la Lluna hi juga molt, però està tancat, no té vista al carrer, no s'hi veu passar gent... Total que no hi tenen molts estímuls.

El Bruc pot ser molt pesat, quan vol una cosa. Et mira i et mira, se t‘acosta, se’t refrega, et posa la pota a sobre...

Per això els trec fins i tot els dies de pluja, si veig que no plou massa, ho demanen i puc fer-ho.

Fotos!!!

Una de la Lluna ahir al parc amb els gossos que la Stefania portava a passejar: el Leo (creuat de Pastor Alemany i Collie), la Luce (un cadell de Husky), el Tobia (Jack Russell) i la Mopsy. El parc estava preciós, amb aquella mica de boira. No em canso de dir-ho, però les dimensions d'aquest parc són increïbles.




I una del Bruc molt graciosa, amb dos fils de bava units per una fulla. No s'aprecia molt l'efecte, però en directe feia molta gràcia.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada