dijous, 30 de maig del 2013

Passejant pel bosc amb la Lúa!

Doncs encara tenim la Lúa a casa! I ens ho estem passant pipa amb ella!

Aquí teniu una foto de la protagonista. Guapa, eh?

 



Cada dia descobrim coses noves. És fascinant! Veure com ho observa tot, com imita els grans... Feia temps que no teníem cap cadellet a casa i tot i que donen feina, també donen moltes alegries.

I amb la Lúa no ens podem queixar. És súper bona! A casa no toca res. Cada vespre ha dormit a l’habitació amb nosaltres perquè la volíem tenir ben controlada i que jugant no deixés descansar al Rodri i la Lluna. Però ahir al vespre quan li vaig dir que em seguís per a pujar a dalt a dormir ella se’n va anar directament cap al llitet del Rodri on ell ja estava estirat). Era obvi que preferia quedar-se a baix i és clar, no li vaig dir que no. A més, tenia curiositat per saber com aniria.

I ha anat genial! S’ha portat molt i molt bé, no ha fet cap pipi ni ha molestat els grans. Ja ho dic jo: una super gosseta!

Ahir durant la passejada vaig filmar aquest vídeo. Així us podeu fer una idea de com van les passejades.

(Haureu de clicar l'enllaç, perqùe no acnsegueixo penjar-lo com sempre...) 



Vivim en un entorn privilegiat.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada