dimarts, 16 d’octubre del 2012

Ai, la Lluna...



Perquè no ens falti mai l’entreteniment, aquest cap de setmana que érem a Sant Esteve la Lluna ha tornat a escapar-se. I vàries vegades. La primera vegada van tancar-li el forat i ella en va obrir un altre. Al final, quan jo ja estava a punt d'arribar a casa em va trucar la Ste per dir-me que s'havia escapat del condomini i voltava lliure pel carrer.

Havia de passar tard o d’hora. La porta del pàrquing s’obre sovint i ella quan s’escapa de casa va allà perquè sap que hi ha gats. Només cal que entri o surti un cotxe perquè ella s'escapi.

La Ste la va anar a buscar per una zona i jo quan vaig arribar a casa vaig sortir a buscar-la per una altra, amb el Rodri.

Al final, després de ½ hora, va tornar ella sola tan tranquil·la. Havia sortit a donar una volteta perquè suposo que s’avorria, tantes hores sola al jardí.

És que ella no s'escapa o es perd, no. Surt a donar una volta.

Però el carrer és ple de cotxes. Això és el que m'amoïna.

Total, que tornem a la cadena. Quan la deixo al jardí la lligo a la cadena i prou. I quan marxi els caps de setmana, doncs una estona lligada a la cadena i una estona a dins de casa.

Estic cansada de patir quan estic a Barcelona.

Ho sento, Lluna, però t’ho has buscat tu.

Canviant de tema us deixo unes quantes fotos de l'excursió que varem fer el cap de setmana passat a un llac a prop de casa.

Els gossets s’ho van passar pipa, sobretot el Rodri, que va córrer lliure gairebé tota l’estona. La Lluna va anar lligada. S’allunya massa i vam preferir que corrés lliure el Rodri que ella.



Llàstima que el Rodri encara no es decideix a nedar...!



Quina gràcia el cartell a sobre del Rodri, no?



Apa, doncs! Demà més!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada