divendres, 22 de novembre del 2013

Treball després d'una pausa

Després d’un temps de pausa torno a treballar amb el Rodri. A l’estiu semblava apàtic i no estava gens interessat a fer res i jo, la veritat, em vaig desanimar una mica.

Així doncs vaig pensar de deixar-lo descansar i no fer res amb ell. L’única cosa que vaig continuar fent era tirar-li un tronquet quan passejàvem i demanar-li que me’l portés. Com que això li agrada fer-ho, li demanava un parell de vegades i prou.

Fa poc vaig començar a tornar a fer coses d’obediència de les que ja havíem fet. Però sols ell i jo, sense altres gossos a la pista, i només de manera lúdica, sense pressió i sense passar-me, demanant les coses nomes un parell de vegads per no saturar-lo. I el resultat ha estat fantàstic! Està molt receptiu a les coses que li demano, em mira molt i fa les coses divertint-se, que es el més important.

Aquí un poso un vídeo molt curtet d’un dels exercicis que fem:

Amago una mica de salsitxa de Frankfurt sota un con i li faig buscar entres altres cons. El millor del vídeo és veure les ganes amb que ho fa i com mou la cua, senyal que s’ho està passant be.



Ja aniré penjant més vídeos per a compartir amb vosaltres els seus progressos, que segur que seran molts!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada