divendres, 12 de juliol del 2013

Fem classe!

L’altre dia al cole vaig fer algunes fotos.

 


Quin goig que fant tant quiets, oi? Semblem bones persones...




 
En aquestes el Rodri està fent terra mentre els altres gossos li giren al voltant. Això ho vàrem fer amb tots els gossos que hi ha a la foto. Aquest exercici va molt bé per millorar l’autocontrol del gos i aguantar la pressió. El Rodri ho fa de meravella!


Però no tot és un camí de roses!!

El problema ve quan treballem amb el Dummy (ja vaig explicar aquest treball en un altre post). Potser és l’edat (encara no té l’any i els Labradors maduren tardet), la calor (en fa moooolta!)... o que el tinc una mica massa mimat i no s’ha d’esforçar per res (és una mica mandrós).

Per això m’he proposat buscar quines coses podria millorar jo per aconseguir tenir-lo més motivat a treballar. La idea és que les coses que vulgui se les hagi de guanyar d’alguna manera.

Per exemple, abans de sopar que segui, abans de deixar-lo lliure que faci alguna cosa... perquè entengui que ell hi ha de posar de la seva part, si vol aconseguir alguna cosa que li agradi molt.

Ja aniré explicant com va!!

US deixo amb una foto d’un dia que vam fer classe pel bosc (a la pista feia molta calor). Va ser molt divertit!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada