divendres, 5 d’abril del 2013

Vacances i treball


Uf! Tinc el Blog una mica deixat... I això que ens passen un munt de
coses!!!

Potser el més divertit són els dies que vam passar a l’Ametlla de Mar. Com que encara no ha començat la temporada de platja, va portar-los a córrer una mica per la platja. S’ho van passar pipa! Mireu aquestes fotos.





Amb el Rodri seguim treballant a les classes tres dies per setmana.

Tant ell com jo estem millorant cada vegada més! Disfruto molt i em sembla que el Rodri també s’ho passa bé. Estem fent obediència i començem a treballar el tema de l’”apport”, és a dir portar un objecte que es diu dummy com aquest:
I que més endavant canviarem per un “apport” de fusta com aquest:

Jo li llenço i ell ha de buscar, recollir i portar-me. És molt divertit i és la feina que fan els Retrievers (cobradors), o sigui que estem treballant l’essència pròpia de la raça. Interessantíssim! A veure si un dia ve el Jordi i em filma mentre faig classe, així veureu què fem.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada